Pomiar i wieszanie zasłon
Nie wiesz jak pobrać wymiar niezbędny do złożenia zamówienia?
Jest kilka sposobów na pobranie miar, uzależnionych od rodzaju górnego wykończenia Twoich dekoracji okiennych. Przygotuj miernik laserowy (dalmierz) lub zwykłą miarkę i zajrzyj do naszego poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości.
Nie wiesz jak pobrać wymiar niezbędny do złożenia zamówienia?
Jest kilka sposobów na pobranie miar, uzależnionych od rodzaju górnego wykończenia Twoich dekoracji okiennych. Przygotuj miernik laserowy (dalmierz) lub zwykłą miarkę i zajrzyj do naszego poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jak zmierzyć wysokość zasłon
Taśma
marszcząca
Haki
Microflex
Taśma
Wave
Jak długie mają być Twoje zasłony?
Jak zmierzyć szerokość zasłon
Karnisz/szyna na suficie lub na ścianie
Zmierz całkowitą długość karnisza lub szyny. Jeśli zakończenia karnisza zwieńczone są ozdobnymi zakończeniami (np. kulami), nie mierz ich. Zmierz tylko długość drążka.
Pamiętając o marginesie błędu, wynoszącym +/- 1 cm, dodaj minimum 1 cm do szerokości Twoich zasłon.
Szyna na suficie
Zmierz szerokość otworów okiennych i dodaj min. od 15-30 cm z każdej strony.
Pamiętając o marginesie błędu, wynoszącym +/- 1 cm, dodaj minimum 1 cm do szerokości Twoich zasłon.
Twoje okna zajmują znaczną część ściany? Sugerujemy nasz “Signature Look” – zasłony o szerokości całej ściany, tzw. Curtain Wall.
Dla efektu Curtain Wall zmierz całą szerokość ściany.
Pamiętając o marginesie błędu, wynoszącym +/- 1 cm, dodaj minimum 1 cm do szerokości Twoich zasłon.
Szyna na ścianie
Zmierz szerokość otworów okiennych i dodaj min. od 15 do 30 cm z każdej strony.
Pamiętając o marginesie błędu, wynoszącym +/- 1 cm, dodaj minimum 1 cm do szerokości Twoich zasłon.
Rada: Zamontuj karnisz/szynę na minimum połowie wysokości między górną krawędzią okna a sufitem. Im wyżej zamontujesz karnisz/szynę, tym okno i pomieszczenie będą wydawały się wyższe niż w rzeczywistości.
Jeśli masz wątpliwości dotyczące zebrania miar, prześlij nam zdjęcie i/lub rzut okien, które chcesz udekorować na hello@northome.com.pl - podpowiemy Ci jak zmierzyć Twoją przestrzeń, aby uzyskać najlepszy efekt.
FAQ
Usługę pomiaru i instalacji zasłon oferujemy na terenie Warszawy i okolic. Wyślij nam Twój adres, rzut, projekt i/lub kilka zdjęć wnętrza na: hello@northome.com.pl wraz z preferowanym terminem i godziną konsultacji. Odezwiemy się do Ciebie z propozycją spotkania.
Sugerujemy zamówić zasłony lekko opierające się o podłogę - takie rozwiązanie jest zgodne z obecnymi trendami i pomaga zamaskować często pojawiające się różnice w wysokościach pomieszczenia. Dodaj 2 cm do zmierzonej przez Ciebie wysokości dla uzyskania takiego efektu.
Zamawiając zasłonę podaj tylko wymaganą szerokość karnisza/szyny i wysokość zasłon - nasz system sam wylicza zapotrzebowanie zużycia tkaniny.
Twoje zamówienie dotrze do Ciebie kurierem, w solidnym kartonie, zabezpieczone przed wilgocią folią z butelek rPET. Zamówione dekoracje okienne będą już zmarszczone. Po wyjęciu ich z kartonu i powieszeniu na dedykowanym karniszu/szynie, wyprasuj je żelazkiem parowym lub parownicą.
Margines błędu szycia wynosi do 1 cm. Pamiętaj, że tkanina może się dodatkowo wyciągnąć z czasem - wpływa na to grawitacja, wilgotność pomieszczenia i struktura tkaniny (im luźniej tkana, tym mocniej może się wyciągnąć). Jest to naturalna właściwość tkaniny.
Bezpłatny zestaw próbek możesz zamówić klikając TUTAJ. Próbki wysyłamy bezpłatnie do wskazanego Paczkomatu. Czas oczekiwania na nadanie bezpłatnego zestawu próbek to do 7 dni roboczych.
Nie, zasłony i firany sprzedajemy jako pojedyncze sztuki. Jeśli chcesz zamówić parę zasłon i firan o takich samych parametrach, dodaj je dwukrotnie do koszyka.
Możesz wprowadzić zmiany do zamówienia do 24 godzin od opłacenia go. Po tym czasie, nasza szwalnia uruchamia proces szycia Twoich zasłon, co jest równoznaczne z brakiem możliwości naniesienia korekty zamówienia. W celu naniesienia zmian do złożonego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej: hello@northome.com.pl
Uwielbiamy szyć nietypowe wymiary! W celu złożenia takiego zamówienia, wyślij nam szczegóły na: hello@northome.com.pl
Obsługujemy zamówienia o dużym wolumenie. W celu otrzymania oferty B2B wyślij nam szczegóły na: hello@northome.com.pl
Tak, sprzedajemy tkaniny bez usługi szycia. W celu złożenia zamówienia skontaktuj się z nami mailowo: hello@northome.com.pl
Szyjemy zasłony z tunelem i szelkami. Wyślij zamówienie (wysokość, szerokość, rodzaj tkaniny i średnicę drążka karnisza) na: hello@northome.com.pl
Dekoracje okienne szyte na zamówienie nie podlegają zwrotom.
Tak, zasłony i firany o gotowym wymiarze podlegają zwrotom. Aby odesłać zamówienie, postępuj zgodnie z instrukcją w zakładce ZWROTY GOTOWYCH PRODUKTÓW.
Różnice w odcieniach kolorystycznych są dopuszczalne między partiami produkcyjnymi tkaniny i nie jest to podstawa do reklamacji.
Jeśli wymiary Twoich zasłon lub firan różnią się względem zamówienia o ponad 1 cm (mierzone na płasko), poprawimy je dla Ciebie. Aby odesłać zamówienie, postępuj zgodnie z instrukcją w zakładce JAK ZAREKLAMOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE. Czas potrzebny na naniesienie poprawek krawieckich to do 3 tygodni od otrzymania zamówienia.
Zamówienia dostarczane na terenie Unii Europejskiej wysyłane są bezpłatnie, kurierem.
Jak tylko zamówienie zostanie uszyte, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o wysyłce, z linkiem do śledzenia przesyłki.
Czas oczekiwania na wysyłkę zamówienia to 2-5 tygodni roboczych. Jeśli wybrana przez Ciebie tkanina jest tymczasowo niedostępna, poinformujemy Cię o czasie oczekiwania na wyprodukowanie jej. Jeśli czas oczekiwania będzie dla Ciebie za długi, zwrócimy Ci poniesione koszty.