Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje - produkty oznaczone jako "gotowy wymiar"
Northome nie oferuje bezpośredniej wymiany towarów. W naszym sklepie polega ona na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.
REKLAMACJE
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Northome za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres hello@northome.com.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa “Reklamacja”. Przykładowy formularz reklamacyjny do pobrania jest tutaj.
Reklamowany towar wraz z oświadczeniem prosimy przesłać na adres:
Northome Anna Balcerowska, ul. Siemiradzkiego 7/3, 01-630 Warszawa, tel. +48602178352
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji; o sposobie rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
ZWROTY
14 dniowy zwrot
W terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki Klient ma prawo dokonać zwrotu, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym wraz z zachowanymi etykietami. Niestety nie możemy przyjąć zwrotów produktów, które zostały rozpakowane i noszą ślady użytkowania.
Do każdego zwrotu musi być dołączony formularz zwrotu; do pobrania tutaj.
Adres zwrotów: Northome Anna Balcerowska, ul. Siemiradzkiego 7/3, 01-630 Warszawa, tel. +48602178352
Zwroty można nadać szybko i samodzielnie, korzystając z poniższych opcji.
ZWROT DHL
Przy wyborze dostawy DHL do każdej paczki jest dołączona etykieta zwrotna z kodem kreskowym, z której Klient może skorzystać. Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczyła 400 zł robiąc je jako zarejestrowany Klient, nie poniesiesz kosztów zwrotu, w innym przypadku koszt zwrotu zostanie odjęty od należnej kwoty zwrotu.
WSKAZÓWKI ZWROTU DHL
Wypełnij formularz zwrotu ( pobierz formularz).
Etykietę zwrotną z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety, wykorzystując oryginalne pudełko.
Włóż zwracane produkty wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu do pudełka, w którym zostało wysłane oryginalnie zamówienie.
Wejdź na stronę DHL https://dhl24.com.pl/zwroty i zamów kuriera lub zanieś paczkę do punktu odbioru DHL.
Koszt zwrotu w Polsce - 18 PLN.
ZWROT NA WŁASNY KOSZT
Jeśli Klient nie chce skorzystać z opcji wygodnego zwrotu DHL, może odesłać do nas towar na własny koszt. Proszę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot jest dokonany na koszt Klienta i nie podlega on refundacji finansowej.
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru.
Zwroty i reklamacje - produkty szyte na miarę
WYMIANA
Produkty szyte na miarę nie podlegają wymianie.
REKLAMACJE
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Northome za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres hello@northome.com.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa “Reklamacja”. Przykładowy formularz reklamacyjny do pobrania jest tutaj.
Reklamowany towar wraz z oświadczeniem prosimy przesłać na adres:
Northome Anna Balcerowska, ul. Siemiradzkiego 7/3, 01-630 Warszawa, tel. +48602178352
Reklamacje produktów szytych na miarę zgłaszać można do 14 dni od odebrania zamówienia. Po tym czasie reklamacje nie będą rozpatrywane. W razie uszkodzenia zamówienia, prosimy o jak najszybsze przesłanie zdjęć dokumentujących zamówienie na adres: hello@northome.com.pl
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji; o sposobie rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Reklamacjom nie podlegają produkty szyte na miarę, które uszyte są o 1 cm za wąsko / 1 cm za szeroko / 1 cm za krótko / 1 cm za długo. Margines błędu szwalni to 1 cm. Reklamacje produktów uszytych o 1.1 cm (wliczając 1.1 cm) i więcej, za wąsko/za szeroko/za krótko/za długo polegają na ponownym przeszyciu dekoracji okiennych, z zachowaniem marginesu błędu, na podstawie pierwotnie zamówionych wymiarów. Nie ma możliwości zmiany wymiarów w ramach reklamacji. Czas realizacji reklamacji wymagającej ponowne przeszycie to 2-3 tygodnie od momentu nadania przesyłki zwrotnej przez Kupującego na nasz adres do zwrotów: Northome ul. Siemiradzkiego 7/3 01-630 Warszawa.
ZWROTY
Produkty szyte na miarę nie podlegają zwrotom.
Formularz kontaktowy
Wyślij nam wiadomość