Zwroty i reklamacje

 

Zwrot i wymiana - produkty oznaczone jako "gotowy wymiar"

WYMIANA

 Nie oferujemy wymiany towarów. 

ZWROTY

 14 dni na zwrot przesyłki. Nie oferujemy darmowych zwrotów - koszt przesyłki kurierskiej jest po stronie nabywcy. 

W ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, masz prawo do odstąpienia od umowy. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, z zachowanymi etykietami. Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które noszą ślady użytkowania. 


Adres zwrotów: Northome Anna Balcerowska, ul. Munka 2, 01-529 Warszawa, tel. +48602178352, mail: hello@northome.com.pl


ZWROT DHL Z NASZĄ POMOCĄ

Skontaktuj się z nami w sprawie umówienia zwrotu kurierem DHL. Kurier przyjedzie po zwrot z wydrukowaną etykietą. Kurier odbierze od Ciebie zamówienie szczelnie zapakowane w karton, w którym nadaliśmy Twoje zamówienie. Koszt przesyłki kurierskiej zostanie odjęty od kwoty zwracanej. 


ZWROT NA WŁASNY KOSZT

Jeśli nie chcesz skorzystać z naszej pomocy wykonania zwrotu za pomocą DHL, możesz nadać paczkę zwrotną dowolnym kurierem. Nie przyjmujemy przesyłek Pocztą Polską.  

Zwrot pieniędzy na wskazany numer konta w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.



Zwroty i reklamacje - produkty szyte na miarę

 

WYMIANA

Produkty szyte na miarę i "gotowe wymiary" nie podlegają wymianom. 

REKLAMACJE

Informację o reklamacji prześlij nam mailowo: hello@northome.com.pl, w temacie wiadomości prosimy o napisanie słowa „Reklamacja” i podanie numeru zamówienia. 

Prześlij nam zdjęcia wady, którą chcesz zareklamować i opis problematycznej sytuacji. Adres do nadania reklamacji poniżej: 

Northome Anna Balcerowska, ul. Munka 2, 01-529 Warszawa, tel. +48602178352

 

Na złożenie reklamacji dajemy 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Reklamowany produkt nie może być wyprany. Wysyłka towaru zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.

 

Reklamacjom nie podlegają produkty szyte na miarę, które są szyte o 1 cm za wąsko / 1 cm za szeroko / 1 cm za krótko / 1 cm za długo. Margines szwalni wynosi do 1 cm. Reklamacje produktów uszytych o 1,1 cm (wliczając 1,1 cm) i więcej, za wąsko/za szeroko/za krótko/za długo polegają na przeszyciu dekoracji okiennych, z uwzględnieniem marginesu błędu, na podstawie pierwotnie zamówionych wymiarów. Nie ma możliwości zmiany parametrów zamówienia w ramach reklamacji. Czas realizacji reklamacji związanych z przeszyciem: 2-3 tygodnie od momentu nadania przesyłki zwrotnej na nasz adres do zwrotów: Northome ul. Munka 2, 01-529 Warszawa.



ZWROTY

Produkty szyte na miarę nie podlega zwrotom.

Formularz kontaktowy

Wyślij nam wiadomość